노래가사

what wonderful world

Bravery-무용- 2013. 7. 16. 11:19

 

I see trees of green, red roses too.                                               

나는 푸른 나무들과 빨간 장미를 봅니다.

 

I see them bloom, for me and you.

나는 나와 당신을 위해 잎이 나고 꽃이 피는 것을 봅니다.

 

 

And I think to myself, what a wonderful world.
그러면서 생각합니다. "얼마나 아름다운 세상인가"

 

I see skies of blue, And clouds of white.
나는 푸른 하늘과 흰 구름을 봅니다.

 

The bright blessed day, The dark sacred night.
축복받은 밝은 낮, 신성한 어두운 밤

 

And I think to myself, What a wonderful world.
나는 생각합니다, "얼마나 멋진 세상인가"

 

The colors of the rainbow, So pretty in the sky.
하늘의 아름다운 무지개 빛

 

Are also on the faces, Of people going by,

지나가는 사람들의 얼굴에 비치네요.

 

I see friends shaking hands. Saying, "How do you do?"
나는 친구들이 인사하며 악수하는 것을 봅니다.

 

They're really saying, "I love you".
그들은 "사랑해"라고 진심으로 말하지요.

 

I hear babies cry, I watch them grow,

나는 아이가 우는 소리를 듣고, 자라는 모습을 봅니다.

 

They'll learn much more, Than I'll ever know.
아이들은 내가 아는 것보다 훨씬 더 많은 것을 배울겁니다.

 

 

And I think to myself, What a wonderful world.

나는 생각합니다 "얼마나 아름다운 세상인가"

 

Yes, I think to myself, What a wonderful world.

나는 생각합니다 "얼마나 멋진 세상인가"

'노래가사' 카테고리의 다른 글

You raise me up  (0) 2013.07.16
킬리만자로의 표범   (0) 2013.07.16
비둘기 집  (0) 2011.08.29
이정선의 산사람  (0) 2005.12.03